lauantai 6. huhtikuuta 2013

12. Esteratsastuksen uudet ulottuvuudet.


Tyylinsä kullakin. Tosiaan, tänään ei ollut ihan mun päivä. Meillä oli estevalmennukset ja herkaksen kanssa tunti alkuun oli aivan katastrofi, hevonen ei ollut yhtään hyvä, ruttasi ittensä ihan lyhyeksi kun pidätti ja jäi vaan pomppimaan ja kun vähän koitti myödätä niin se sinkosi kun hullu. Kontrollin puute oli varmaan sitä kun olin eilen käynyt laukkaamassa sillä maastossa ja se lievästi sanottuna vähän kuskasi mua.. :D noh, aina ei voi voittaa.. Ja popinkin kanssa onnistuttiin lentämään naamalleen esteeltä alastullessa, kuten kuva kertoo, välillä pienellä menee jalat solmuun. :D Popi oli kyllä muuten parempi kun esim viimeviikon hyppärillä. Jotain positiivista sentään! Hypättiin tosiaan vaan jotain 100cm pientä rataa molemmilla hepoilla, koska pohja on aika kova nyt nin ei viitsi mitään isoja hypellä ja tosiaan mulla oli touchi ainakin hekun kanssa niin hukassa että isomman hyppääminen ois ollut ehkä joku itsemurha! Mutta tosiaan kuvat puhukoon puolestaan. Kuten hekun kuvista näkee, se oli kokoajan kaula rutussa ja hyppäsi ilman selkää.. Hevosen keskittyminen oli ihan nollassa ja se vaan sähelsi menemään.. Noh mutta tosiaan, meillä on nyt viimeiset pari kuukautta mennyt valmennukset kokoajan hirveen hyvin niin on näille huonoillekkin päiville tilaa :) Ja tosiaan ei kellään muullakaan tunnilla mennyt kovin hyvin, jokanen sähläsi vähän ja ei ollut oikeen kenenkään päivä. Valmentajakin totesi että ei taideta enään kukaan osata ratsastaa yht äkkiä :D No tosiaan kuviin siis!






Ja sain myös poskeeni mojovan mustelman meidän kuperkeikasta ja olo on muutenkin aika mukiloitu :D en oo ennen noin lahjakkaasti onnistunut hevosen kanssa kumoon lentämään. :D Katsotaan kuinka perseeseen ammuttu pingviini mä huomenna olen. :D en ehkä kävele ollenkaan, olo on niin huolella murjottu. Mutta popi teki kyllä muuten niin hyvää työtä ettei kuperkeikka oikeastaan harmittanut ollenkaan. Oli vaan vähän ilkeä ratsastaa lopputunti mojovan päänsäryn kera..







Tää vika kuva on ehdottomasti mun lemppari <3 niin hieno poika! Olin vielä niin ekstreme reipas että pesin popin ihan saippualla valmennuksen jälkeen. Nyt poika on kiiltävä taas ja valmis kevääseen komeana. Huomenna tiedossa taas maastoilua ja sitten palaillaan tuuppausreenien pariin. Nyt nukumaan päänsärkyä pois! Adios! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti